keskiviikko 14. tammikuuta 2009

Päivän, ehkä elämän, mentoripiisi

Tajusin juur, tässä se on!

Mä oon lakannut huolehtimasta
Mä en aio enää pelätä
Mä en mieti paljonko aikaa
On vielä jäljellä
Mä oon lakannut huolehtimasta
Mä en mieti sitä enempää
Nyt on jokainen päivä on tärkee
Ja ainoo määränpää

Syitä, mä en jaksa miettii
en vastausta löytäis kuitenkaan
Täytyy kestää, se mitä ei voi estää
Ja ottaa päivä kerrallaan
Näitten kysymysten edessä
Jokainen on aseeton

Mä oon lakannut huolehtimasta
Mä en aio enää pelätä
Mä en mieti paljonko aikaa
On vielä jäljellä
Mä oon lakannut huolehtimasta
Mä en mieti sitä enempää
Nyt on jokainen päivä on tärkee
Ja ainoo määränpää

Mä tutkin mun sisäavaruutta
Ja luulen jotain uutta mä opinkin
Mä kysyin tietä
Ja etsin selitystä
Kun joku tietäisi paremmin
Mut aina päivän päättyttyä
olin yksin tietenkin

Mä oon lakannut huolehtimasta
Mä en aio enää pelätä
Mä en mieti paljonko aikaa
On vielä jäljellä
Mä oon lakannut huolehtimasta
Mä en mieti sitä enempää
Nyt on jokainen päivä on tärkee
Ja ainoo määränpää

Mä mietin, kaiken tarkoitusta
Etsin loputusta ja epäilin
Mä olin täynnä vihaa, katkeruutta
Syytin ja syyllistin
Olin onneton ja allapäin
Ja elämälle vihainen

Mä oon lakannut huolehtimasta
Mä en aio enää pelätä
Mä en mieti paljonko aikaa
On vielä jäljellä
Mä oon lakannut huolehtimasta
Mä en mieti sitä enempää
Nyt on jokainen päivä on tärkee
Ja ainoo määränpää

(Mamba - Mä oon lakannut huolehtimasta)

Turha tiettekö ressata liiaks, kyllä se siitä! :))

Ei kommentteja:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails